Stå för det du tycker!!

Vågar du säga vad du tycker eller faller du för grupptrycket? Jag tycker det är viktigt att uttrycka sina åsikter!! Ingen kan ta dina åsikter ifrån dig! Våga stå upp för dig själv!! Jag har varit med om att många har fallit för grupptryck ett antal gånger, så jag vet vad jag pratar om. Gör vad du själv tycker och känner, det lönar sig i längden. Om du följer ditt hjärta kommer du inte att ångra dig, men följer du grupptrycket så kommer du göra det!

Följ ditt hjärta <3
/Elin


Kommentarer
Postat av: Lina.

Hej!



Kika gärna in i min relativt nyöppnade smyckesshop, DesignByLina.se.



Där säljer jag mestdels Armband i olika material såsom Läder, Mocka, Pärl, Siden och Kedje Armband.



Välkommen! :)

2009-11-28 @ 11:25:56
URL: http://www.designbylina.se/
Postat av: Z A N D R A :)

Hallådär :)

allt bra en tisdag som denna?

2009-12-01 @ 16:55:26
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0