Veckans babes!

Elins babe: Taylor Lautner

Vem är snyggare än denna kille med ett hjärta av guld? Hans muskler is to die for! Om jag vore Bella skulle jag inte tveka en sekund på att välja Jacob i New Moon!

Hannas babe: Robert Pattinson

Ja vem är snyggare än Taylor Lautner? ROBERT PATTINSON SÅKLART! Om JAG var Bella skulle jag lungt välja Edward. Taylor är snygg, visst. Men han ser lite ut som en råtta. Edward däremot: snygg kropp, vackra ögon och lalala. PERFEKT HELT ENKELT!

VEMS SIDA ÄR NI PÅ?

team Edward vs team Jacob

Kommentarer
Postat av: JAG

EDWAAAARD!!!!

2009-11-26 @ 19:53:56
URL: http://jagejaaagmeme.blogg.se/
Postat av: Jonna

Team Jacob <3

2009-11-26 @ 20:21:55
Postat av: Hanna

Team jacob

2012-05-19 @ 19:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0